Thursday 2 July 2009

Update



Assalamualaikum semua saudara mara dan sahabat handai, alhamdulillah masa ani pada 2/7/2009 jam 1956Hrs, aku dalam keadaan stabil. Suhu badan ku pada jam 1950Hrs ialah 36.6 Degree. Dari tadi aku cuma duduk-duduk dalam bilik dan sekali-sekala menjenguk keluar dari bilik dan jalan-jalan di kawasan rumah membuang sangal-sangal bekurung ani. Ehehe.. Famili bini ku semua dalam keadaan sihat walaffiat. Hari ani dari pagi sampai jam aku menulis/mengupdate ani alum ada nurse atau doktor yang merawat aku. So aku yang merawat diriku sendiri dengan mencatit beberapa jam sekali suhu panas badanku dengan mencatatkan dalam kertas yang ku print out fomart yang ku fikirkan sesuai untuk ku isikan mengenai dengan kesihatanku dari masa ke semasa. Dibawah ani ada ku gambarkan cemana fomart yang ku maksudkan hehehe....

So far paras suhu badanku alhamdulillah semuanya dibawah 37.5 Degree..


Keadaan meja yang berselerak semasa aku di Quarantine hehehhee jangan marah Mijah ah....



Aku sedang membuat pose pasal dilanda keboringan yang amat sangat....


Jangan inda galat... sebiji desktop dan sebiji laptop kali ah ku pakai dalam satu masa....

No comments:

Post a Comment