Thursday 2 July 2009

Update




Assalamualaikum semua... pada hari ani iaitu jam 2230Hrs, aku masih lagi duduk-duduk dapan laptop ku sambil mengupdate akan keadaan ku dalam quarantine ani. Alhamdulillah pihak Bilik Gerakan MOH tadi ada menelepon aku pada jam 2122Hrs bertanya beberapa soalan mengenai aku. So far semua soalan yang diajukan ku jawap dengan jawapan yang positive iaitu aku dalam keadaan baik, aku nada batuk berdarah, nada sesak nafas, nada mutah-mutah, nada beria-beria dan sebagainya. Pada jam 2200Hrs tadi aku makan sebiji capsule Tamiflu dan menyukat suhu badanku iaitu 36.9 Degree. Aku inda pasti bila nurse atau doktor akan merawat aku di sini lagi... Keadaan keluarga biniku pun masa ani alhamdulillah sihat walafiat. Buat keluarga di luar sana baik tah pakai mask atu n selalu cuci tangan. Doa-doakan kami dalam rumah quarantine ani sihat n inda apa-apa. Aku doakan kamu semua sihat di sana dan semoga dijauhkan dari virus ani.. Amin

No comments:

Post a Comment